Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Als erkend leerbedrijf hebben we doorlopend stageplekken op MBO niveau voor onze support- en logistieke afdeling op ons hoofdkantoor in Amersfoort. Onze klanten hebben geen omkijken meer naar hun automatisering en nemen we graag alles uit handen. Interessant voor jou, want we hebben veel producten en diensten en hebben daarmee dus veel ervaring in huis die we graag aan jou overbrengen. We zijn trots op de stagiaires die we na hun stageperiode hebben kunnen verwelkomen als collega en zien dit altijd als een mooie kans.
Bij ICT Concept zorgen wij ervoor dat jij de beste begeleiding krijgt om jouw kennis in de praktijk te brengen. We vinden het belangrijk dat de ervaring die je opdoet echt iets betekent voor je verdere opleiding en ontwikkeling, daarom betrekken we je actief bij ons werk. Telefonisch onze klanten te woord staan op onze eerstelijns servicedesk en issues oplossen, of meedraaien met onze logistieke afdeling voor pre-installatie en het klaarzetten van onze hardware. Best veel verantwoordelijkheid, maar uiteraard met de juiste begeleiding en hulp. Wij denken dat je daar het meeste van leert.
Doorlopend hebben wij stages openstaan op onze eerstelijns servicedesk.
Stageplek Servicedesk
In deze stage ben jij het eerste aanspreekpunt voor vraagstukken van klanten vanaf onze eerstelijns servicedesk. Je staat onze klanten telefonisch en per e-mail te woord en bent daarin verantwoordelijk voor het oplossen, dan wel juist registreren van de binnengekomen call.
De eerstelijns vraagstukken op het gebied van systeembeheer en hard- en software los je waar mogelijk zelfstandig op. Lukt dit niet binnen enkele minuten, dan schakel je jouw collega’s van de 2e en 3e lijn in. Je vraagt door, bepaalt de urgentie en noteert alle details in een call zodat zij verder kunnen. Daarnaast hou je de klanten op de hoogte van de status van calls en informeer je ze bij verstoringen. Uiteraard doe je dit niet alleen, het team van de eerstelijns servicedesk bestaat uit 6 collega-servicedeskmedewerkers en een servicedesk coördinator. Samen zitten jullie in ons net verbouwde kantoor in Amersfoort.
Afhankelijk van de dagen dat je bij ons aan het werk bent een stagevergoeding tussen 250 - 350 euro;
Reiskostenvergoeding a 23 cent per kilometer;
Een informele werksfeer en fijn team in Amersfoort.
Goed om te weten: Wij vragen aan iedereen die bij ICT Concept B.V. komt werken om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vóór ingang van de arbeidsovereenkomst. Dit geldt zowel voor medewerkers in vast dienstverband als voor stagiaires en uitzend- en inhuurkrachten.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier