Support Engineer

in Amersfoort

;

De baan

In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor vraagstukken van klanten. Je staat onze klanten telefonisch en per e-mail te woord en bent daarin verantwoordelijk voor het registreren van de call en waar je kan, de simpele eerste vragen zelf op te lossen.

Lukt dit niet binnen enkele minuten, dan schakel je jouw collega’s van de 2e en 3e lijn in. Belangrijk om dan door te vragen, zodat je de prioriteit kan bepalen en alle details noteert in de ticket. Zo kunnen je it collega's snel verder. Daarnaast hou je de klanten op de hoogte van de status van calls en informeer je ze bij storingen. Uiteraard doe je dit niet alleen, het team van de eerstelijns servicedesk bestaat uit 4 andere collega-servicedeskmedewerkers en een coördinator. Samen zitten jullie in ons net verbouwde kantoor in Amersfoort.

Wie ben jij?

 Iemand die past bij onze kernwaarden – betrouwbaar, succesvol, geregeld.

  • jij bent betrouwbaar: jij ondersteunt en denkt mee om tot de beste oplossing te komen;

  • jij maakt onze klanten succesvol: jij haalt energie uit telefonisch klantcontact en weet daarin gemakkelijk te schakelen;

  • jij houdt ervan als dingen geregeld zijn: in de dagelijkse gang van zaken ben jij goed georganiseerd.

Verder

  • ben je klantgericht en weet de juiste prioriteiten te stellen;

  • beschik je over goede communicatieve vaardigheden;

  • kan je zelfstandig en gestructureerd werken;

  • heb je affiniteit met ICT en eventueel al enige basiskennis;

  • heb je gebruikerskennis van Windows 10, Microsoft Office en mobiele platformen (Android/iOS).

Een kijkje in de agenda van een Support Engineer

Een sneak peek in de agenda van een Support Engineer

Wat mag je van ons verwachten?

  • Bieden jou de ruimte om je persoonlijk te ontwikkelen door middel van het behalen van certificeringen;

  • Bieden uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een bonusregeling, incentiveprogramma en uitbetaling (of opname van) overuren;

  • Geven jou professionele begeleiding en bieden goede ondersteuning;

  • Bieden een uitstekend, marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd, ervaring en opleiding;

  • Bieden je een fulltime functie, waar je intensief met collega’s en klanten samenwerkt;

  • Zijn een enthousiast, gedreven en professioneel team;

  • Geven jou de mogelijkheid om op termijn door te groeien naar IT Consultant;

  • Hebben minimaal vier keer per jaar leuke bedrijfsuitjes.

Is dit wat voor jou?

Stuur dan je sollicitatie – voorzien van cv en optioneel een motivatie t.a.v. Vicky Lemmens, P&O adviseur. Voor meer informatie kun je ook bij haar terecht via 088-002 84 00 of per e-mail; vacatures@ict-concept.nl. Wordt onderdeel van het succes en klik op de groene button!

Ken jij iemand die geïnteresseerd zou kunnen zijn in deze vacature? Deel deze vacature via jouw social media. Klik op de sharebuttons links!

Goed om te weten: Wij vragen aan iedereen die bij ICT Concept B.V. komt werken om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vóór ingang van de arbeidsovereenkomst. Dit geldt zowel voor medewerkers in vast dienstverband als voor stagiaires en uitzend- en inhuurkrachten.

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?